zaterdag 24 juni 2017

weekend

zo luitjes

ik verbracht de afgelopen dagen wat in de rust mode
scharrelde wat door m'n hutje , beetje dit beetje dat  , ff om eten en drinken
en verder weinig anders
en hoe was dat bij U , flink aan het soppen en poetsen geweest natuurlijk
nu ik ff niet en toch ging de tijd door

weet niet of U het herkent , zit je na het koken lekker te eten en zie je plots hoe laat het is
gebeurt mij regelmatig dat ik al vroeg zit te eten , en weet U , bevalt me prima

de klok lidia

ik vond niet dat ik m'n tijd verdeed , was alleen anders ingedeeld
ik hoorde bij deze pps een bekend lied , denk dat mijn mem het wel eens zong
2 blogmaatjes zullen het zeker ook herkennen en wie weet mee zingen

frappante foto's van een tijdje terug

w45 frappante fotos van 2011

ik wens U allen

een fijn weekend

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Wat let je om je hele balkon vol te hangen hihi
    Een prachtige pps van Lydia met wijze woorden en dan al de ellende die de 2e laat zien en toch zitten er ook mooie momenten tussen. Je moet ze maar willen zien.
    Zo meteen oppassen en de dino afleveren...ben benieuwd welke Daan gaat kiezen.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha was mijn ronde aan het maken dus was jij in de tussentijd weer daar hihi
    Ja heel wijs om je mond te houden als een buurvrouw zegt dat ze het koud vind grijnzzzz
    Nooit vrouwen tegenspreken zeggen ze toch altijd. Je weet niet wat er dan op je afkomt gnagna
    En geen geraniums gehaald voor balkon?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel, weer twee bijzondere ppsjes.
    De onderste is aangrijpend door de foto's.
    Koud is het zeker niet.Binnen blijft de warmte hangen.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dino heeft een nieuw huisje gevonden.
    Daan had zelf om een dino gevraagd..zij vragen ik draai hihi
    Al vind ik 2 x dezelfde maken maar niks hihi
    Vanavond weer oppassen en dan neem ik haakwerk gewoon mee...moet wel wat te doen hebben als de kids slapen.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja hij heeft de T-rex gekozen...gaat de andere naar Robin die is ook gek op dino's
      En gelijk een poppetje mee voor Anne hihi
      Blijft Marijn nog over maar komt ook goed...pffttt

      Verwijderen
  5. Hoi Karel
    Twee mooie weer ,maar de tweede word ik wel even heel stil van moet ik eerlijk zeggen .Het is nu even genieten van het koele weer ,ik zat weer grijnzend in de ''mot'' regen op mijn fiets want dan geniet ik ook weer
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha jij weer fietsen kijken en naar dames nog wel hihi
    Ja we horen niks meer van A dus je zit alleen op de bank...
    Ja ze worden nu afgeleverd want hier op de bank vangen ze alleen maar stof haha
    Zal me best vermaken hoor vanavond
    Jij ook wel denk ik zo...en nu de keuken in
    Nee jij niet want je hebt al het lekkers alweer op grijnzzzz
    Wij gaan voor een schnitsel :)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker is die op en even bakkie en dan weer de hort op...
    spullen liggen klaar haha...kater Theo schiet al op ;)
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Ja jij had verder de boel in huis allemaal goed aan kant voor je logees kreeg dus daarna was het een kwestie van een beetje van dit en een beetje van dat.. Lekker op je gemakje.. Nee ik zit nooit eerder te eten maar sta wel eens eerder in de keuken om de boel voor te bereiden.. Gister niet, gister heeft Milli eten klaar gemaakt, was al klaar toen we thuis kwamen dus konden we ook gelijk aan tafel.. Ik maak er vandaag een rustdag van en mag jij weer de wijken in. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Jij lekker op je gemakkie je hutje weer op orde brengen.Het is wat Kobie zegt: je hebt al veel gedaan.
    Buiten is het goed vertoeven al schijnt de zon niet.
    Je wandeling met hindernissen zal je goed bevallen.
    Fijne zondag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zat ik een blog te laag...wanneer dan hihi
    Maakt niet uit je leest de reactie toch wel...
    Net weer thuis en nu nog eten.
    En hadden ze nog folders gebracht of is het echt voor morgen?
    Smakelijk alweer te laat denk ik zo dus een fijne avond dan maar hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja moest wel even controleren of je gelijk had grijnzzzz
    Dus morgen weer aan de slag...is er goed weer voor toch?
    En ja dat feesten is voorbij...maar komt vast weer een ander voorbij hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Had het blogje al zo vaak verschoven...dacht nu moet het dan maar hihi
    Ga nu verhuizen naar de bank...met bakkie erbij...wie doet me wat
    Nu als de baby geboren wordt dan wil ik best dansen in de regen hoor...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja op tijd slapen hè...morgen weer aan de slag...
    Wie weet in de regen haha.
    Nee hoor morgen nog niet maar er komt wat aan volgens de berichten.
    Ga nog even naar de bank...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Karel. Maandag al weer en we gaan de nieuwe week weer beginnen. Jij straks de hort weer op en de laatste folders even rond brengen.. Nou het zonnetje is er vandaag weer bij maar zoals Nellie al zegt we krijgen van de week nog wel nattigheid... Hopelijk blijft het vandaag even droog.. kan de was naar buiten. Gister hier ook steeds flinke buien gehad... ben er verder dan ook niet meer uit geweest. Ik wens je nu een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen