woensdag 28 juni 2017

zomer

zo luitjes

de zomer is daar en hoe
we hadden het zelfs al tropisch
nu is het gelukkig weer " normaal "
met af en toe een buitje regen , naar welk de natuur smachtte
er valt er nu net 1 , mooi op tijd dus
want ik ga slapen , morgen weer zon
toch

summermood

in de maand van de foto
spectaculaire foto's
al vind ik dat die hier onder niet zo
maar ik kijk weer uit naar mooie paden en lanen te bewandelen

Spectaculaire foto's

ik wens U

een fijne dag

lieve groet

Karel





16 opmerkingen:

  1. Zo is dat regen als we slapen...
    Een mooie die eerste en ook in de 2e mooie platen, maar de muziek bij een is een gouwe ouwe
    En nu slapen want het regent haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This time entering your new post works just fine as always, friend Karel ... smiles ... the one before still warns me not to enter due to security reasons ... o, well ... smiles ... love this your new summer post ... summer here too ... +26C in the day and +10C at night ... perfect ... smiles. Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja de zomer is daar maar het weer wordt wisselvallig en niets niet zomers .. De natuur heeft echt water nodig maar ja als het zomer is dan wil ik ook graag zomer.. de dagen korten al weer.. en het gaat nu snel hoor. Alles gister vlotjes gegaan en straks als ik thuis kom eerst de zuiger maar weer even over de voer want je kan zien dat er gewerkt is. Maar straks eerst naar Marten. ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Even wat later vandaag...
    Van alles in de mail...en ja die moet ook leeg gemaakt worden.
    Wie heeft er tegenwoordig nog een wc mat...hihi
    Gewoon de vloer schoon houden of vind je die matjes mooi?
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo ronde gemaakt en ik eindig weer hier...anders loop ik zoveel achter met reacties zetten hihi
    Doe je mak an?
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor gedaan wat ik wilde doen...zal ze ff plaatsen.
    En ja dan is het alweer eten en daar hebben wij een makkie
    Opwarmen ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo de avond al bijna om...voor jou dan hihi
    Nu 3 van de 4 binnen...even gevraagd waar 1 blijft grijnzzz
    Genoeg uit te zoeken weer maar nu even niet...bankhangen nog...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu ik ben uitgelachen om een filmpje van Marijn en Anne
    Die kleine meid schaterlacht tegen grote broer...
    Zo leuk hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vast wel ja...gaat alleen zo snel allemaal ;)
    Ben nu bezig met een hond haken.
    Maar schiet niet op hihi
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mogge Karel,
    Even de pc een dagje vrij gegeven.Ik was beroerd gisteren,zo plotseling.
    Je hebt weer twee mooie ppsjes geplaatst met prachtige platen.
    Mijn banner is verdwenen,ik denk dat ze bezig zijn bij photobucket
    Nog een fijne dag
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mogge karel
    Jij alweer aan de poets...als ik dat zo lees poets jij meer dan ik haha
    Of ik meld het niet dat kan ook nog.
    Het blijft hier nattig buiten...niet echt uitnodigend om buiten de krant te lezen...
    Maar goed komt wel weer...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo het wachten is voorbij hihi
    Lees je morgen op mijn blog wel...
    Zo meteen naar het zkh om de nieuwe wereldburger te bewonderen al heb ik de 1e foto al binnen ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja blogje vertelt meer ;)
    Maar blij dat alles goed verlopen is...wel een keizerlijk luikje ;)
    Maar dat wisten we al...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo het genieten zit er op...en weet je het is weer de knapste, leukste en slimste van allemaal hihi
    Zo gaaf zijn ze als ze geen bevalling meemaken...een echt mooi meisje
    Intussen al meerdere foto's binnen maar zal niet vals spelen en gewoon de 1e plaatsen hihi
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kreeg net een filmpje...zo lief
    Heel beweeglijk maar wel stil...hopelijk kunnen de ouders slapen want al met al een vermoeiende dag.
    Ja dat is een groot verschil en 7 pond of 10 ook haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee Mathijs was 10 pond...dus niemand wilde het risico lopen.
    Deze x valt het gewicht mee maja is dan ook 1 1/2 week te vroeg nu.
    Maar wij happy ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen