zondag 30 juli 2017

brievenbussen

zo Luitjes

ik was gister vroeg op en nam de gok , de enige juiste ook
was om zeg maar 10 uur daar waar ik het Graafschapspad vervolgde
goed weer , droog en soms een zonnestraal
een pracht wandeling door mooi gebied
een aanrader
de natuur is echt mooi , zeker als je muren weg laat

de muur 3

vandaag en morgen loop ik weer langs brievenbussen
zelfs 3 wijken extra , ja vakantie tijd
dat ik krijg mijn beweging wel weer
:)

Buzones - Mailboxes

voor wie nog wil kan digitaal mee wandelen met de wandeling
afgelopen week
klik dan ff op de kaart

wandeling 26 juli 2017

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Zondag al weer en jij vandaag weer aan de wandel met hindernissen. Gister mooi weer en een mooie wandeling lees ik. Ja hier klaarde het ook op en werd het nog een zonnige dag. Nu weer regen en best flinke buien. Hopelijk klaart het straks weer op. vandaag maar even rustig aan en maar kijken wat de dag komt brengen. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Klik vanavond wel want krijgen zo bezoek ;)
    En staat er dan ook nog wel toch?
    Wist het hihi
    Ja en dan is het lopen en in je bedje verder slapen toch?
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Karel,
    Oh..wat een leuke brievenbussen.Heel creatief.
    Nog even mee gewandeld en tot mijn schrik zag ik al een beetje herfst met de paddenstoelen.
    Mooie foto's en zoals altijd oog voor detail.
    Tja, de meesten bouwen een muurtje om ons heen.
    Fijne natte zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je vroegwelke box...nu de koe of de fiets, maar of onze tuin daar groot genoeg voor is blijft de vraag.
    Nou ja volgende keer echt eerst trusten wensen hoor ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha ik leef niet met de klok al hangt er een naast me...
    nog 2 poten vastmaken en op de foto met die koe hihi
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee de koe mag met de rest op de foto...nog een te gaan en heb 8 grote...hihi
    En ja dat wordt een kangeroe met baby
    Volgende project begint morgen
    Voor nu slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The post office boxes vid is just too funny, friend Karel ... As you might remember, we have many of those sometimes very original boxes by the gravel road/ country road sides here in North America ... Have not seen many like them in Europe though ... Wishing you a very good postal run with no rain ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Maandag al weer en vandaag mag je de wijken nog even in... Ik blijf eerst thuis, er is in huis eerst weer genoeg te doen en de rest van de week is er elke dag wel weer wat anders. Vandaag de laatste dag van juli al weer, gaat het snel allemaal. Ik ga straks eerst de dag mar eens beginnen en jou nu eerst even een hele fijne maandag wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mogge karel
    Ja hij is klaar en nu nog een te gaan en heb ik 8 grote knuffels klaar.
    Haha ik vind het zelf leuk in de kamer zoals ze gezamenlijk op de stoel zitten...zal ze missen straks hihi
    Ja kan de tuinstoel in want is lekker weer en de was droogt goed zo...want je broertje heeft weer wat gebracht...
    Gelijk de eigen was dus de machine heeft het weer druk vandaag
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb idd heerlijk zitten haken in de buitenlucht en ja de machine af en toe vullen...maar bijna al de machines was zijn al droog...en ja dan komt die strijk weer grijnzzzz
    Maar goed dat jij nog af en toe langs komt...de rest laat het afweten...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zelf ga ik nooit laat naar bed...altijd vroeg grijnzzzz
    Als ik moest kiezen dan werd het net 5
    Maja smaken verschillen he....
    Dus aan de poets weer morgen haha alweer...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel meer keus is er niet hè...
    En alweer ja...dek als je in je uppie bent dan maakt toch niemand wat vuil...of ben jij dat die dat doet gnagna
    Met mooi weer ga je niet poetsen man...of komt er regen?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij krijgen wij hier regen...geeft niet de was is droog en de strijk kan mooi als het regent...
    En de buik is af...nu beginnen met hoofd
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En jij denkt dat ik daar de weg ken :)Al zijn we er wel ooit geweest...
    Vrienden kampeerden daar op een stuk grond van familie.
    Mooi is het er wel...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Karel. Dus jij gister 7 uren onderweg. Ja je hebt extra dus dat duurt ook even langer. Maar is maar tijdelijk toch? Vandaag kun je je even bezig houden met het stof en dan lekker genieten van je vrije uurtjes. Ik ben straks even naar de kapper, verder nog even de rest van de was en de strijk en dan hoop ik vanmiddag ook even van wat vrije uurtjes te kunnen gaan genieten en lekker buiten te gaan zitten met een boekje. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Drie extra wijken maar liefst!!!!
    Aan beweging gene gebrek dus Karel hihi.....
    Zal zo ook gelijk even je fotoblog induiken :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen