vrijdag 7 juli 2017

gebouwen

zo luitjes

wat een weertje hé
lijkt wel zomer

ik liep een prachtige wandeling in het Brabantse land woensdag
gister een mak an dag met een beetje HH en een boodschap

ik kwam op mijn fiets en wandel tochten in binnen en buitenland
vele oude gebouwen tegen , en ik geniet dan o.a van het mooie en goede metselwerk
en ander handwerk van toen in hout en glas
kathedralen b.v , maar ook oude stadsmuren , noem maar op
dat is ook de enige reden dat ik wel een een kerk binnen ga

churcheskerken

nee geloven in een religie doe ik dus niet
ik heb als de Adam hier onder te veel vragen

godschiepdeman

en juist die vragen die hij stelde , wist ik de antwoorden wel al
:)

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel










10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jij gister wat een rustige dag gehad.. Ik zat inderdaad gister middag lekker koel en alleen voor een bakkie koffie buiten gezeten. Vandaag even hier de boel wat recht trekken en verder niet.. tas straks pakken voor een weekendje weg. Waar we naar toe gaan dat lees je wel bij mij.. Gewoon even helemaal er een paar dagen tussen uit.. en we treffen het met het weer dus de korte broek gaat mee. Ja jij zal wel menig gebouw hebben gezien in al die jaren dat je onderweg was.. en ik ben het met je eens.. daar zitten mooie en zeker solide bouwsels bij. Ik ben wat aan de late kant dus ik ga verder en je ene heel fijn weekend wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Interesting post, friend Karel ... Have a lot of material to write a book or two about my experience in the convent ... Title would be: "Conversations With A god That Is Not god" ... or maybe title would be: "Hi, My Name Is Thomas" ... Anyway thank you for responding to my "Thomas" post ... July is my 35th anniversary of leaving the convent ... I tried hard to believe for 9 long years, friend, but am still "Thomas", the one that needs to touch rather than believe ... smiles ... Words are nothing, but hugs go a long way ... Sending you hugs ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Mooie kerkjes en prachtplaten
    En ja dan de 2e...
    Stammen wij echt af van die domme Adam?
    Weet ik nu waarom er zoveelvrouwen hoofdpijn hebben whahaha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van zo een man krijgje hoofdpijn hihi
    Weet niet of er veel vrouwen zijn met hoofdpijn maar zullen het smoesje vast wel gebruiken grijnzzzz
    Nee die neus blijft lopen, al het vocht wat er in gaat komt er door de neus weer uit ;)
    Doe ook niet veel...ja wat haken haha
    Smakelijk...hebben we dat alvast gehad hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij hebben mannen geen smoes nodig...gewoon een plek whahaha
    Smakelijk en fijne avond
    Oja ik ben een grashopper aan het maken...zomaar zin in ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja karel ze waren weg bij Co, maar het is haar gelukt :)
    Zo was ik dus bijtijds voor de smakelijk hihi
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    haha..leuk die laatste.
    Ik was vandaag bezig met de plaatjes terug brengen.Ik wist niet hoe..maar toch gelukt.
    Nu nog mijn gbtje.
    Fijne avond en groetjes,
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor was op tijd want wenste je dat om 10 voor 3 al hihi
    En nu zal je wel gaan slapen als je morgen aan de wandel wil...
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe ik daar bij kom...staat erbij haha
    Je weet bij jou nooit wanneer je gaat eten, slapen is een ander verhaal hihi
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wet je Karel, al sik ergens kom en dan bedoel ik met vakantie (wat eigenlijk altijd in Nederland is) dan gezoek ik ook vaak kerken (ook de kerkhoven). Ik vind het prachtig om te zien hoeveel verschillen er dan zijn maar ook het meesterwerk waarmee deze kerken zijn 'versierd'.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen