maandag 17 juli 2017

geduld

zo luitjes

het weekend weer gedaan
gaan we de nieuwe week er weer keihard tegenaan
toch
?

al las ik iets over vakantie ergens
ik dacht dat Rob nog 1 dag moest werken
en Ritza nog 2 dagen school
nu ik heb geen vakantie dagen meer , zelfs geen snipperdagen
pppfffttt
maar ik heb veel geduld , en veel vrije tijd
:)

geduld overwint greetje

ik liep gister al 3 van de 5 wijken
dat vandaag een makkie
en kan dus weer een wandeling plannen
en lekker lachend de week in
ik hoop U ook
want U weet het

lachenisgezond11

voor hen die mijn wandelingen in beeld  volgen
klik op de route

wandeling 13 juli 2017

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel



14 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Ja de vakanties zijn al begonnen maar voor sommigen ook nog niet.. Omdat het over 3 delen wordt verspreidt in het land. En dan voor de hogere en lagere scholen is het ook weer net even anders... Ritza vandaag nog een presentatie op school en donderdag nog stage dan is het echt vakantie. Ach ja en jij geen vakantie en snipperdagen meer... Voor jou is het nu gewoon alle dagen vakantie ... en wat een luxe.. snipperen in eigen tijd. Ik ga wel weer even aan het werk.. morgen de slot dag hier dus vandaag maar even de boel op orde brengen want morgen zal ik hoofdzaak op het kaatsveld te vinden zijn. Ik wens je een hele goede start van deze nieuwe week en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Je begint serieus maar is snel overgegaan in het lachen...dat onderonsje in bed springt er voor mij uit hihi
    En de foto's had ik al gezien.
    Je bent snel klaar met je wijkjes maja das omdat je op tijd begint grijnzzzz
    En ja ze hebben genoeg in de suup...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Lachen hoor.
    De foto's zijn mij zeer bekend.Ik zag geen arkje met veel bloemen..hihi.
    Fijne dag en groetjes,
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha je bent in de totale rustmode nu als er geen koers is hihi
    Ja ook die hebben af en toe vrij nodig
    Ja 8 uurtjes is genoeg en dat zonder een tukkie overdag grijnzzzz
    Geniet je rust

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij gaan nu eten...denk dat jij het wel al op hebt...
    Anders smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha de vaat blijft staan...en jij hangen
    Doe ik ook nog ffkes ;)
    Plannen voor morgen klaar?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even binnenlopen bij schoonbroer en verder hangen in de tuin hihi
    Gewoon genieten van het mooie weer en wachten of de kabouters de strijk in de tussentijd willen doen hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Jij vandaag de hort weer op denk ik.. Mooi weer dus genieten. Ik ga vandaag de hort ook op maar niet zo ver... Straks eerst even de strijk aan kant, nee ik heb geen kabouters die het doen.... en even brood en beleg halen en dan op naar het kaats veld. Wil Jan even zien kaatsen... . Zoals ik al zei, mooi weer dus het wordt vandaag genieten op het veld. Zal me wel even goed insmeren want verbranden wil wel zonder dat je er erg in hebt. We doen vanavond niet moeilijk met het eten en vanavond even het dorp in om de prijs winnaars in te halen in de koetsen. Ik ga je ene hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel
    Nu die kabouters liggen volgens mij ergens in het gras te genieten want ik heb ze niet gezien hihi
    Dus zal zelf aan de slag moeten...och tussendoor doen we dat en komt het ook wel weg...
    Jij aan de wandel en niet in brabant grijnzzzz
    Fijne wandeldag...geniet ervan en ik zeg vast proost
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog niet de puf gehad om eraan te beginnen...wie weet straks nog ffkes
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij had de puf wel dus...nou kom maar op dan ;)
    We moeten nog eten...laat vandaag
    Gehaktballetjes in oma's saus met piepers en groenten..heeft tijd nodig haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha deze was kant en klaar...bij de plus.
    Gehaktballen met saus en lekker is deze zowiezo
    En niks oud...nieuw haha
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is een makkelijk alternatief...
    Doe de gehaktballen in 2en rollen en haal ze door paneermeel
    Braden in 10 minuten en gaar laten worden in de saus die erbij zit en smaakt heerlijk
    Echt probeer maar eens hihi
    En ja ik ben al 8 x oma whahaha
    inhaalslag klaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kijk... j e liep al wijken van tevoren en dat scheelt dan weer.
    ik was nog niet bijgelezen bij je maar ik kreeg onverwachts even visite dus ja... dan ben je weer uitge pc't.
    Het is ook zo dat geduld vele dingen kan overwinnen maar ik heb helaas niet altijd geduld (schaam....). Jij lekker vrije tijd genoeg en dat gun ik je ook van harte ;-)
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen