woensdag 5 juli 2017

genieten

zo luitjes

genoot ik gister een heerlijke wandeling hier achter in m'n tuintje
foto's volgen , liep een rondje dat ik wel vaker doe
maar nu deels aan de hand van een beschrijving van Natuurmonumenten
Bomenroute ' S-Gravelandse Buitenplaatsen
een aanrader

nu vandaag ga ik verder op ontdekking in het
Brabantse land en wel de Hertogen volgen op het
Hertogenpad
tussen Breda en Dongen

zal de dieren die volgen hier
niet treffen , maar wat zijn ze mooi

African souls - Zoo

en ook wel grappig
in de maand van de gein

hondenenkatten

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Jij niet op de fiets maar met de trein...en dan aan de wandel in ons mooie brabant.
    Prachtige foto's in de eerste en om te lachen in de 2e hihi
    Zag ook wat knuffels zelfs...
    Prachtweer vandaag maar warm denk ik om te wandelen.
    Doen we dus niet en hangen in de tuin...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie je je bent een dag weg en nog de laatste die een reactie zetten hihi
    Was stil vandaag overal...
    Zo de benen nog vastmaken en hond is klaar.
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jazeker de meest aanwezige...
    Jij slapen dat zal wel lukken na het wandelen buiten.
    Trusten
    Oja hond is af en foto gemaakt hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Jij gister echt de hele dag weg geweest.. maar weer genoten van je wandeling las ik. Denk dat jij wel wilde slapen gister avond. Vandaag beloofd weer een mooie zomerse dag te worden. ik ga zo de dag beginnen en hier in huis even wat kleine klusjes klaren.. Tussen de middag warm eten want vanmiddag ben ik weer naar de Waag.. Gister de etalage weer gedaan vandaag weer achter de pc om namen te achterhalen. Maar alles rustig aan.. Wens je een hele fijne donderdag en geniet van het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Ja jij dieren ik ook hihi
    Met een verschil dat de mijne al heel lang klaar stond...
    Zag nu je reactie onder vorige blog pas...maar je hebt geslapen grijnzzzz
    Rustdag vandaag dus met wat HH...hier is het keukenrol in de buurt want het blijft lopen.
    Tja zo mag ik dus niet naar de kleine meid en we werden nog wel getrakteert vandaag op een ijsje door vera en mathijs.
    Nu alleen opa dus...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Je hebt weer twee,leuk en mooie ppsjes gevonden.
    Vandaag geen rustdag.
    Bijna de hele week druk gehad op mijn manier.
    Nu moet ik echt aan de bak maar morgen de wat zware dingen, dan ik het minder warm.
    Nog een fijne zonnige dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    Ook bij jou veel dieren en wat is die eerste schitterend ,echt prachtige foto's . En de tweeden met al die gekke maar ook soms ontroerende foto's was genieten .Nu weer genieten van het mooie weer ,al hou ik me in de middag wel een beetje koest nu het best erg warm is
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha je leeft nog...dacht die is in slaap gevallen of is zo aan de poets dat hij alles om hem heen vergeet hihi
    Nu ik zit ook lekker in de tuin met keukenrol en haaknaald...nee niet voor de keukenrol maar heb ook garen grijnzzz
    Smakelijk en fijne avond ik duik de tuin weer in zolang de zon wil schijnen ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wie ??? IK ???
    Nee hoorwas gewoon een vermoeden hihi
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Both videos were special and awesome, friend Karel ... first one because it is in black and white ... always love black and white over colour ... second one ... reminded me of life on the farm ... and how much I loved and understood all my critters so much ... until it was time to part ... cuz it was selling them season in order to make some money or because it was killing season in order to have meat for us in winter ... and then there are porcupines killing our willow trees and mice infesting our house and foxes and coyotes and wolves stealing our chickens and ducks, even young calves ... anyway ... if you wanna survive in the bush, you better hide your tears and become a survivor yourself ... Love, always, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zal hier vannacht wel komen dan...bliksem mag je houden ;)
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu dan is er een nieuwe bui gevormd...donder en bliksem het laatste uur...maar nu weer rustiger...
    En eindelijk wat flinke regen...de tuin schreeuwt erom.
    Geeft niet als we morgen maar weer gewoon buiten kunnen zitten hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik hou erg van de gein Karel maar dat wist je al hahahahah...
    Jij heerlijk aan de wandel en ik liep collecte voor natuurmonumenten (wat een sjouw)
    je foto's moet ik nog tegenkomen maar dat gaat wel lukken.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen