dinsdag 25 juli 2017

ik wandel de week door de midden

zo luitjes

je kan ook op de blogs al merken dat het vakantie tijd is
nu ik zal ook weer weg zijn van de pc vandaag
en als ik fit monter en fruitig op sta
vind U mij op het Hertogen pad tussen
Dongen - De Efteling

deze nieuwe dag lijkt de mooiste van deze week te zijn
geniet er van 

Een nieuwe dag - GREETJE


en in een geintje ziet U wat U kan doen om een goede dag te hebben

goededaghebben

ik heb het ook bekeken , maar vind dit echt is voor regenachtige dagen
hihi
en mocht het nu regenen , kunt U altijd nog
Libellen en Ree├źn en zo meer gaan bekijken
welke ik trof op de laatste wandeling
fijne digitale wandeling
ff klikken op de route

wandeling 22 juli 2017

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel





10 opmerkingen:

  1. Kijk klik ik gewoon hier even voor de nieuwe dag want dat ging op wp niet...
    Ha de 1e op jouw lijf geschreven de 2e op de mijn hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Je bent er vroeg bij en al in het brabantse land...die jas heb je dan ook niet meer nodig vandaag.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aha je bent uit eten geweest...zelfde man zelfde tafel hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Jij ook weer terug van weg geweest ook al was het maar een dagje.. Ja het was gister prachtig weer, nu hier ook weer wind en nattigheid maar geloof dat het ook vandaag geen onaangename dag zou gaan worden. Hier vandaag weer markt dus zou mooi zijn als het weer een beetje mee zit. Ik ben vandaag weer de hort op. Straks eerst naar de tandarts en vanmiddag zit ik weer in het Waag gebouw. Ik wens je nu eerst een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pffttt en dan komt ie niet even langs om trusten te wensen
    Hoi karel
    Ja dan denk ik gelijk die is slaap gevallen voor tv hihi
    Dus vandaag een HH dagje...kan ook fijn zijn grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Ja.. de onderste pps is om op te vreten.
    Vandaag ook een mooie dag.
    Zonde om binnen te blijven.Ik ga er zo op uit voor wat boodschappen
    Fijne zonnige dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ik gebruik geen muismat en ook geen wcmat hihi
    Nou ja miste je avondkrabbel
    Ga even het dorp in...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja en geslaagd ook...moest het garen wat aanvullen en vulling voor de dieren...
    En ja weer een nieuwe in de maak en wel een koe boeeeeeee
    Dit wordt een probeersel want heb er wel een patroon van maar dat vind ik niks...dus improviseer wat en moet lukken.
    Intussen genoeg ervaring whahaha
    Kijken ook Frost...hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat denk je van een fantasiekoe ;)
    Schiet lekker op al...maar geen frost gezien :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen