maandag 10 juli 2017

is er iets fout :)

zo luitjes

we beginnen een nieuwe week
ik keek gisteravond nog om een wandeling in het Brabantse land
maar Utrecht is van hier per trein niet bereikbaar
en dat maakt het me lastig , en kijk ik naar het weer , kan ook lastig zijn
en dus , dus bekijk ik het alles per dag
gelooft U mij , ik zal me niet vervelen

ja het hele leven is van

geven en nemen lidia

in de maand van de gein
de titel van dit blog
hihihi

somethingwrong

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel





16 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Een mooie geven en nemen...en wel bekend dus vraag me af of die bij mij ook ergens verstopt zit
    Maar ga niet zoeken hoor...isme goed.
    En ja wat moet je zeggen over die 2e...dat huis op de kop vind ik wel passend haha
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja oppassen dan, maar ook hier begint het benauwend te worden dus er zal wel wat aan zitten te komen.
    Hoed klaar nu nog de 4 armen en kan hij gaan grashoppen hihi
    Zit nu al te bedenken welke ga ik dan maken hj
    Geniet je rust...genoeg gedaan vandaag toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook niet maar dat ma vannacht als we slapen...moet wel komen anders moeten we nog sproeien ook hihi
    Ja erg hè...maar denk een koe en een varken.
    Die kleuren heb ik namelijk nog liggen.
    Maar kan zomaar anders worden whahaha
    Eerst de hopper afmaken...die wil 4 armen hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jazeker maken we eerst deze af...pffttt wat een gepriegel die vingertjes en dan heeft ie er ook nog eens 4 x een arm grijnzzzz
    Dat is wel een avond vullen programma...och weet je waar ik zit vanavond haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha dan zou ik die schoentjes aangeven whahaha
    Net eten op nogopruimen en dan idd voor de tv...priegelen.
    Och komt vast goed duurt alleen langer dan ik dacht.
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo een hand en arm is klaar , als de rest nu ook een avond duurt dan is die einde week pas af grijnzzz
    Hoe kom je erop om op de dam te starten...had je corry's gedicht niet gelezen hihi
    Hoedan ook jij vind wel mooie wandelpaden
    Ga weer hangen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog niet een prachtfilm op Veronica en die wil ik afkijken en ja geduld moet ik hebben maar de 2e hand is af...arm nog en dan ben ik op de helft whahaha...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Dat onderste plaatje.. dat noemen ze nou een doodlopende weg.. hihihihi. Ja gister was het benauwd weer... hier ook. Maar geen drup regen gehad overdag.. ook gister avond niet maar vanmorgen waren de straten nat en drupte het nog wat. Jij vandaag de rest van de folders nog weg brengen dan denk ik... ik heb vandaag een heen en weer vlieg dag.. ja soms komt alles tegelijk. Maar heb ik het ook maar weer gehad. Ik ga zo snel de dag beginnen en wens je een hele fijne dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Die onderste was weer om te lachen.Rare fratsen,hihi.
    Gisteren was het vreselijk benauwd.
    We zijn nog naar het ziekenhuis geweest om mijn zwager te zien.Hij was net van intensive care af.
    Dat is een goed teken.
    Verder wachten we af.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha karel dus jij had een rustdag, omdat ik er niet was ?
    Feestje en rooie nee das morgen en zaterdag hihi
    Dochter heeft zich weer flink in het nieuw gestoken en ik 2 jurkjes voor de vakantie
    Dus een geslaagde shopdag...wel vermoeiend hoor pffttt
    Maar goed thuis gekomen en gelijk de keuken in...ook dat nog haha
    Eigenlijk was ik er te moe voor maja alles lag klaar.
    Morgen maar een mak an dag...en zo bankhangen
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En jij denkt dat "allen" dat lezen hihi
    Er komt om middernacht een nieuw blogje dus denk het niet
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Nou de boel is buiten weer wat opgefrist.. hier nog nattigheid maar vanmiddag zou de zon er weer door komen. Hier begint morgen de "Merke" dus ik hoop dat we het hier in ieder geval de komende week wat droog houden. Maar ook weer wat verplichtingen.. dus straks eerst naar Marten en om eten voor de komende twee dagen en hier thuis even de boel recht trekken. Verder zie ik het wel.. misschien vanmiddag naar de Waag ipv morgen maar ook dat zie ik nog wel even. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel,
    De boel wordt zeker opgefrist.
    Er is heel veel water gevallen.
    Niet erg, hoor.De natuur was er zeker weer aan toe.
    Wachten tot het droog is en dan de boodschappen in huis halen.Dat gaat gewoon door.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi karel
    Dus jij hebt de brabantse zender ontdekt hihi
    Vind die onder de naam staat geweldig :)
    Herken je haar in het filmpje...
    Ja vandaag wat nattigheid ook hier en ja we zijn er blij mee
    Houd gelukkig ook weer op en dan doen wij ons ding wel hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi, friend Karel, am still in Vic, BC. Will be back in AB by tomorrow evening. Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen