vrijdag 28 juli 2017

moment

zo luitjes

ff een moment om een nieuw blog te maken
ja wel meer dan 1 moment hoor
er komt nog al wat bij kijken
links maken opdat de ppsjes op het internet openen
plaatje uit de pps halen waar de link in wordt gestopt
en een stukje schrijven
hoeveel momentjes zijn dat
:)

een moment lidia


ik nam gister wat momenten voor mezelf
doe ik trouwens elke dag , ik hoop U ook
en vandaag zal niet anders zijn

het moment wat de meneer in de volgend pps heeft
zal ik niet tegen komen
heb geen aanstaande schoonfamilie

belangrijke test
en trouwens voor het moment dat U
het volgende wandel album kunt zien
moet U ook nog ff een moment wachten
wordt aan gewerkt

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

16 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. vrijdag al weer en dus straks de koffie drinkers weer om de tafel.. en ook vandaag eer een druk bezette dag maar goed dat heb je soms. Ben ik vanmorgen ook nog laat, weer in slaap gevallen... Ik ga zo eerst de dag maar beginnen en hou het nu eerst even kort. Wens je in ieder geval wel een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Die laatste zin in de 2e pps is de MAX whahahaha
    En ja de nieuwe dag van Greetje hadden we gister al dus ff aanpassen grijnzzz
    Zo mijn ei weer gelegd en jij een moment aan de slag met de bovenste....groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemiddag Karel,
    Haha.. een gouwe ouwe maar ik moest weer glimlachen.
    Al de twee banners zijn van glitterfoto.Wel handig om de code te halen.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha even een momentje voor mezelf genomen en geklikt...een mooie is het maar ik neem veel momenten voor mezelf haha
    En op wp ook aangepast?
    Kom wel bij kobie dus ligt het bij jou...
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook als je hier rechts op de link klikt ???
    Of ze heeft je geblokt grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel
    Ook bij jou even een groet brengen .Bloggen doe ik nog niet maar dat komt wel weer
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je Elisabeth
      een opgewekte groet terug

      Verwijderen
  7. Tja daar zal je niet achterkomen dus...
    Zelf ga ik verder met mijn koe en misschien ook wat tv kijken grijnzzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha jij duikt niet maar de kans bestaat dat je terug je mandje in gaat...
    Waar ligt dat aan?
    Het weer?
    Welke kant ga je op anders...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Nou als je alle momentjes in een mensen leven eens zou op gaan tellen dan ben je denk ik maanden kwijt hihihihi. Dus jij vandaag toch aan de wandel. Ja zou vandaag geloof ik wat opklaren, hier harde wind en regen nog maar in de late middag of vroege avond geloof ik toch weer regen. Als je nou om de buien heen gaat wandelen dan kom je droog weer thuis. Dus je mocht gister eerst niet op mijn blog komen.. zullen ze achter de schermen wel weer aan het knoeien zijn geweest. Ik wens je een hele fijne wandeling en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    Dus geen delft maar de andere kant op....je zoekt het droge weer op...
    Hier flinke wind maar wel droog.
    Wel ja als het droog is dan is dit eigenlijk nog beter wandelweer dan dat het heet is toch?
    Fijne wandeldag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Na veel regen in de ochtend is het nu prachtig weer.Je boft met dit weer.Lekker windje en de zon
    Ik wens je een heerlijke zonnige wandeldag.
    Groetjes en mazzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja klopt je had het over Den helder...niet Delft hihi
    Lijkt op elkaar en ligt in dezelfde richting vanaf hier grijnzzzz
    Hier nog steeds droog de hele dag al...en smakelijk om half 8 dat is zelfs voor ons te laat ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi, friend Karel ... I see you found some fun ways to get you through your rainy summer days in Europe ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Whaaaaaaaaa...... vooral die moraal vond ik geweldig hahaha...
    ik dacht al, laat ie haar nou zomaar gaan hahahahaha... erg leuk Karel.
    En ik was 2 dagen vrij maar echt geen momentje voor mezelf gehad. Was druk met familie en zelf ook ook naar afspraken zoals tandarts en visite pffff...... nou ja, mijn momenten komen wel weer hhi.... heb wel een nieuw blog gezet maar die stond ook al even in de wacht.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen