maandag 24 juli 2017

nieuwe week

zo luitjes

we beginnen een nieuwe week
de vorige beviel mij goed en ik hoop U ook
ik maakte 2 mooie wandelingen
1 in een voor mij bekende streek en 1 in een onbekende streek
niet helemaal natuurlijk want ik liep er deels het Hanzestedenpad
en ook het Pieterpad komt er door
dat is de

de achterhoek

gister liep ik 4 van mijn wijken dus de training is ook weer gedaan
vandaag nog 1 als ook een inval wijk
ja en wat deze week mij brengt
en waar op welke paden in welke streek , ik heb geen idee
zo " men " zegt wordt het wat wisselvalliger weer dus ik bekijk het per dag
maar wat we natuurlijk wel blijven doen
ook al valt er een bui
is lachen
toch

zoals gezegd
wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Jij wilde laten zien dat je wel bij de les blijft hihi
    Eerst ff klikken...haha de lach is er al is het een beetje vrouwonvriendelijk ;)
    Dat van die kasten herken ik wel grijnzzzz
    En ja mooie optrekjes in de 1e pps en die zwarte cross lijkt me geweldig ;)
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Oeps ..wel een glimlach maar echt wel vrouwonvriendelijk.
    Maar goed, het is maar gein.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Have some idea what this blog is about, friend Karel, but not really ... as my micro soft translator says: "Unable to translate as it is a security concern to be considered" ... Anyway ... but I do suspect you are trying out some more wandeling routes or something like that ... Anyway ... wishing you a good Summer 2017 ... we had some pretty violent storms coming through thus so far ... thunder, lightening, rain, hail and high vicious winds, some small tornadoes ... taking out power lines for days, toppling trees like match sticks, denting cars and destroying gardens and farmer's crops ... including mine ... the only plants I have left is the potatoes, carrots and beets because they are growing in the ground ... the rest is just shredded history including my flowers ... guess, that's how the cookie crumbles ... Anyway, friend, wishing you well and let's keep smiling,hmmm? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pas een half uurtje thuis...ja die jongens hebben vakantie en is alles later.
    Maar was leuk en wat vakantiegeld mee gegeven dus komt helemaal goed met ze.En wat heb je gekeken?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha en nu je mandje opzoeken dus...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Hihihihi ja als er verder niets op tv is kun je altijd nog stof kijken.. gna gna. Tip als je KPN hebt... ID tv is wel wat voor jou. Kijk ik ook regelmatig naar. Oude moordzaken, waargebeurd... maar dat zeg ik ..moet je wel KPN hebben. Jij al weer aan het kijken waar de volgende wandeling naar toe gaat. Voorlopig wel wisselvallig weer dus maar even een droge dag uit zoeken dan. Ik hou me rustig vandaag en wens je een hele fijne dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karel
    Visje zal al wel verorberd zijn hihi
    Dus HH vandaag, nu wij houden ons gemak vandaag...dus we zien wel
    Denk de knuffel afmaken hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Albert zit nu op de fiets en waagt het erop ;)
    Dus nog meer smullen vanavond...
    En welke plannen heb je voor morgen dan?
    Fietsen ligt er een beetje uit bij je hè...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Het is Neil's laatste dag vrij.
    Ze zouden naar de Ardennen gaan maar mijn zwager er tussen.Ik ben zo blij dat hij er nog is.
    De ramen zijn buiten ook schoon, nu de binnenkant nog.
    Straks komen de kinderen en samen lekker eten.
    Nog een fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hij kan fietsen maar het ziet er dreigend uit buiten...
    Och kan ook schuilen heeft alle tijd.
    Maar ik had de auto genomen haha
    Dus spaghetti straks lekker en makkelijk en de visjes zijn voor tussendoor...snoeperd !!!
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha jij je tukkie al gedaan en nu bankhangen en straks een borrelhapje grijnzzzz
    Nu suske verraad al wat er onder de 2e hond verstopt zit hihi
    Precies een film...welke ga je kijken?
    Ben weer met de laatste poot van het beest bezig...dan alles in elkaar zetten en er is er weer een klaar
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Denk dat het in elkaar zetten een mooie klus is voor morgen in de tuin...als hert tenminste tuinweer wordt.
    Maar jij gaat aan de wandel dan zal het ook wel mooi weer zijn hihi
    Tja paarden maar het gaat over honden dit blogje...
    Die hapjes zullen ook wel smaken zonder die borrel grijnzzzzz
    Hang ze of is het al bijna slaaptijd?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog een paar rondjes van de laatste poot...maar ben wel al begonnen met in elkaar zetten ook hihi
    Morgen verder...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen