vrijdag 21 juli 2017

wandelen en weer

zo luitjes

ik genoot na de wandeling van j.l dinsdag
klik hier voor als U digitaal wilt mee wandelen

van 2 rustige dagen , mede door de warmte , maar ook vanwege de tour
mooie berg etappes waar ik graag naar kijk
wilde ik komende zaterdag weer naar het Brabantse land
zijn er naar mijn zin te veel werkzaamheden aan het spoor
dus ben ik of weer op het Floris V pad of op het Graafschapspad
in de mooie Achterhoek
ff kijken naar het weer en de verbinding terug naar hier
komt vast weer goed

vandaag wil ik weer eens ff m'n tuintje hier achter in
gewoon ff lekker struinen door bos en hei
ja het weer
ik vind tot nu toe dat we en een mooi voorjaar hadden
en nu ook zo ver een mooie zomer
toch

weerspreuken juli

ik fietste ooit dwars door België en ondervond geen problemen hoor

Watdenkendehollanders

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

24 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jij al weer druk plannen gesmeed lees ik. Ja een wandeling hangt wel van het weer en van de werkzaamheden aan de spoorlijn af... Ze zijn overal bezig ook aan de wegen en straten.. Ik heb vandaag ook weer genoeg te doen maar ben laat vanmorgen na een slechte nacht en hou het daarom even kort vandaag maar wil je wel even een hele fijne vrijdag komen wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zat er vis in de vosjeshol?
    Hoi karel
    Jij dus geen lange wandeling vandaag maar inhaalslag tv hihi
    Hier ging het gisteren van frost naar damesvoetbal en ja die afstandsbediening zou ik dan het liefst verstoppen haha...groetjes en geniet je dag...ga ik straks pas klikken hihi eerst buiten zitten want de stoelen roepen
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch nog even geklikt en wat is die eerste mooi in elkaar gezet...prachtig.
    Wordt er hebberig van grijnzzzz, zo mooi die plaatjes.
    En ja onze zuiderburen maken er een zooitje van gnagna
    Jij dus morgen aan de wandel...of hier of daar grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haakse haha...ja hij is bijna af en kan die op de foto en bij de rest afwachten op een nieuw vriendje
    Blijft leuk...en hier komt er niks van HH is me te warm.
    Geniet je rust

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu eerst even bloemen in het water zetten...3 bossen brengt hij mee pffttt
    Maar ben er blij mee en wil daar wel even energie in steken.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast een fijne avond. Karel. Ik zit lekker buiten Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha dat zou een goeie zijn...maar nee niet voor de vakantie...
    Een weekend oke maar wil zon zee strand in buitenland
    Ja hij haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja karel dat heb je goed geraden...vind het maar niks zo laat op vakantie gaan...volgend jaar beter haha
    Ook hier een hangavond...en de 2 poten vastmaken aan de kip...en klaar is die.
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zal ik zo foto maken van de groene kip want is klaar
    En ja hoor de volgende is al in gedachten.
    Als je met die 5 mei bedoeld dan is het goed ja...eind mei begin juni is beter.
    Slaap wel en fijne wandeldag morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mogge Karel
    Wat een stralende dag.
    Even de ppsje bekeken en de belgen zijn niet blij met het vignetje,,haha.
    Geniet van de dag,
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Jee je was inderdaad niet laat vanmorgen. Maar zoals je zegt, kun je eerst even lekker rustig wakker worden en je bakkie doen voor vertrek. Ik heb een beste nacht gedraaid en pas half 8 uit bed. En dat is echt laat voor mijn doen. Jij straks weer op pad en aan de wandel. wij gaan straks even de tuin in. Milli kwam gister onverwachts nog thuis.. dat zou vandaag maar heeft een extra nachtje thuis geslapen.. en gaan we straks samen de tuin even in. Het beloofd weer een mooie dag te worden en wens je dan nu ook een hele fijne wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mogge karel
    Vroeger maar niet zo vroeg haha
    Zit gewassen en gestreken klaar om te gaan knuffelen en ja ook ontbijt en koffie al achter de kiezen...
    Zo nog een bammetje voor vertrek.
    Jij aan de wandel en bent alweer bijna thuis als wij de deur uit gaan hihi
    Groetjes en geniet je wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja gedaan hihi
    En laat thuis dus laat eten...zet ik erna de pc aan...update W10
    Denk oke gelijk dan maar...pfftttt 2 uur later...ik kan weer
    Dus verloren tijd maar het staat erop...jij had die al een tijdje hè...
    Hang ze met je welverdiende pint...proost

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij bent vast in slaap gevallen...hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Karel. Zo jij zal wel uit slapen vandaag, na een warme wandeling gister. vandaag heel ander weer maar wie weet blijft het vandaag droog, ik zal straks eens even kijken naar het weer hier. Vandaag mag jij ook weer aan de wandel maar dan anders... wij houden het hier vandaag gewoon relaxed en zien wel wat de dag komt brengen. Hopelijk kunnen we straks weer even buiten zitten. Ik ga je nu eerst een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi karel
    Ja dan heb je je uurtjes slaap wel weer ingehaald hihi
    Wist het en zag het zo voor me...
    Je bleef ook zo stil en ja dan weet je dat er ergens een zandmannetje aan het strooien is geweest.
    Nu ik ben begonnen aan de volgende knuffel hihi no 6
    Een lieveheersbeestje maar wel een grote en met dikker garen.
    Vind mijn map met knuffel al aardig vol hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Karel,
    De dag begon goed met een strak blauwe hemel maar nu weet ik het niet meer.Hier en daar wat spetters.
    Maar goed, ik hou mij rustig vandaag.Geen puf of energie.
    Manlief is buiten aan het knutselen,die vermaakt zichzelf wel.
    Fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaan we nu over vroeger praten hihi
    Kennen we elkaar al zo lang dan grijnzzzz
    Jij nog 2 wijkjes mooi opgeschoten dan...
    Wij waren op de fiets weg en even binnengelopen bij schoonbroer...koffie gedronken en erna weer stuk gefietst en als afsluiter bij de nieuwe ijszaak een heerlijk ijsje gegeten...dat was onze zondag
    Dat dikkere garen is op de foto's vast niet te zien...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het beroemde (beruchte) rode dekentje
    Ja dit oudje weet dat nog wel...en blijft je nieuwe bekleding goed liggen ?
    Wij eten zo meteen...moesten eerst die grote ijs laten zakken haha
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ga ik zo ook doen ja...hangen
    Ja als je de bank niet gebruikt blijft het wel liggen hihi
    Dus tukkie op bed en anders de stoel grijnzzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En dat mocht zomaar ;)
    Ja doe ik maar tv was een herhaling dus niks te bekijken pffttt
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weer in slaap gevallen ?
      Je tijd komt eraan dus zeg alvast trusten ;)

      Verwijderen
  22. aha niet goed opgelet dan hihi
    Maar goed dat is ook iets wat ik niet kijk..
    Morgen zal ik er minder zijn grijnzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goedemorgen Karel. Dus jij kon gister mooi droog de folders weg brengen. Nou hier gister middag ene paar flinke buien gehad en ook wat onweer.. Vandaag mag het van mij wel weer allemaal op gaan drogen en de zon er bij. Ik ga straks de dag ook beginnen en het weekend maar weer even weg poetsen. Jij de laatste wijkjes nog even in en dan kun je weer lang weekend gaan vieren hihihi. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen