maandag 3 juli 2017

wandelen

zo luitjes

het weekend weer gedaan
ik had een fijne rustige , al liep ik wel 3 wijkjes folders weg gister
vandaag de andere 2
heb ik de wandel training weer gehad

en het lijkt wat standvastiger weer te worden , dat ik zal weer eens de paden op
en de lanen in deze week

bergwandern

deed ik jaren lang elke zomer wel , een paar flinke wandelingen
in de bergen rond Lenzerheide
of het er weer van komt en of de longen het er mee eens zijn hihi

de zijn in de maand van de gein
ik hoop echt dat ik U allen kan laten lachen
U weet het is goed voor het gemoed
en het beste medicijn

Wat het kost om de grens over te steken

wens ik U een fijne dag

lieve groet
Karel

19 opmerkingen:

  1. Hoi Karel,
    De onderste pps heeft een kern van waarheid.
    Echte vluchtelingen kun je niet weigeren, is mijn mening.Wel de gelukszoekers.Die hebben niks te zoeken in ons land.
    Best een leerzame pps.
    Fijne dag.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Die bergen zijn mooi en geven prachtuitzichten, maar als ik bedenk dat je daar moet wandelen pfftttt
    En ja de 2e is zeker om te lachen...2 nieuwe dus doe je goed hihi
    Vandaag wasdag hier...droogt goed buiten.
    En het is heerlijk weer...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nasudderen...nee zoveel zon is er niet maar het is wel heerlijk om buiten te zitten met me haakwerkje.
    Weer bijna 1 hond af.
    En morgen 3 knuffels afleveren, komt er weer plaats op de bank grijnzzzzz
    Geniet je rust...doe ik ook hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan best dat je dat ergens uithaalde hihi
    Net als ik Roel bij die a'dammer
    Je moet blijven opletten haha
    Smakelijk en fijne avond met of zonder bananen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha zo zie je maar weer ik zie alles haha
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gevonden dus...
    Ben met blogjes aan het schuiven...want 1 in de 3 dagen is op blogger te weinig...dus plak er een paar tussen hihi
    Maar zo ook richting bank ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha de lezers morgen hebben weer genoeg te doen...
    Wie weet doe ik dat ook welweer maar nu ff wat meer hj
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Teveel om mee te lezen of teveel blogjes ?
    Zal zo wat strijk wegwerken pfffttt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha ben ook meestal wel lief grijnzzzz
    Je loopt de verkeerde kant op hoor hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanks for another entertaining post, friend Karel ... and now that you taught me to click on the pictures in order to get a video out of it, I enjoy your blog even more ... You are so gifted with this technical computer stuff as I only know the basics ... o well ... smiles ... Love always, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Jij weer aan de wandel deze week.. nou het beloofd inderdaad weer mooi zomers weer te worden en vandaag is het zonnetje er ook al vroeg bij hier. Gister vrijwel de hele dag bezig geweest met wat kleine pauzes er tussen en vandaag alleen nog even de boel zuigen. straks gaan Fonnie en ik samen op bezoek bij tante Hinke in Zurich.. jongste zus van heit. heb ik jaren niet gezien... dus veel bij te kletsen. ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Karel
    Ga je bezoek krijgen en je wandeling valt in het water?
    Dat is wat ik eruit haal hihi
    Ja aardbeien zijn lekker en eten we veel deze tijd.
    Maar die we gratis krijgen smaken het best grijnzzzz
    We kunnen ze ook gaan plukken maar om nu 3 kwartier te rijden voor wat aardbeien vind ik te gek.
    Nee we rijden wel naar dat kleinste hummeltje, mag ook wel weer hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel,
    Ik ben bezig met Loesje.
    Ze is niet lekker en heeft diarree.
    Doordat heeft ze steeds een vieze broek die schoon gemaakt moet worden en dat vind ze niet fijn..haha,,zacht uitgedrukt.
    Inmiddels tabletjes maar ook dat is moeilijk om in te geven.
    Zo blijven we bezig.
    Groetjes en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. aha dat bedoelde je...is alweer verleden tijd hoor...
    Net als je wandeling...en lag je tuintjes er nog netjes bij?
    Ja naar Merle maar ook naar Vera en Mathijs en als we er dan toch zijn ook voor de ouders whahaha
    De dino viel in de smaak zoals ook een popje voor vera die een baby vasthield hihi
    Ja is een poppenmoedertje en nu voor paps/mams gaat ze alles halen en legt ze alles klaar, alleen de luier mag papa doen hihi Ze krijgt van de kraamverzorgster een zorgdiploma omdat ze het allemaal zo goed doet ;)
    Do weer kijken maar dan vooral om die 2 van school te halen...maja als we er dan toch zijn gnagna
    Eten op en op naar een rustige avond...bankhangen dus
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nu de halve avond aan de telefoon gehangen zo schiet het niet op met de hond hihi
    Maar begin is gemaakt en is ook een mooi klusje om buiten te doen want morgen mooi weer en ja dan zitten die tuinstoelen wel fijn hihi...bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij in de ruststand (liggend ) en dromen van de wandeling morgen...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Karel. jij weer aan de wandel vandaag.. gister ook al weer mooi wat kilometers gelopen las ik. Wij gister bij tante Hinke geweest, weer veel bij te praten. Tante Hinke vond het prachtig dat we er waren. Volgende keer nemen we haar mee naar tante Tite.. De beide tantes zijn blind aan het worden.. Maar die afspraak moeten we nog maken .. Vandaag eerst weer even andere dingen te doen. ik wens je veel wandel plezier en een hele fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen