woensdag 19 juli 2017

warm of heet

zo luitjes

we hebben het midden van de week alweer
dus vakantie net begonnen of al onderweg
net als ik gister , een mooie wandeling , foto's volgen nog
U weet wel , onder de camera rechts boven
hihi
dat heet reclame Karel
ja weet ik , dacht dat levert wat op
klopt ook wel
€ 0,00
wat ben ik dan toch blij met mijn geduld
want het wordt warm zegt
" MEN "
en die vertrouw ik niet

warme harten lidia
zij in de pps wel
ja we krijgen weer wat Xwarme dagen , het zij zo
we kunnen dat gelukkig nog niet zo 123 veranderen
het nemen zo het komt met een lach wel
die zijn echt warm
sommigen zeggen heet

pikantemoppen

ik houd mijn gemak
en wens U een fijne dag
als het kan met een
lach
lieve groet
Karel

20 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. jij gister weer een mooi wandeling gemaakt, ik heb me prima vermaakt op het kaats veld en een mooie afsluiter gister met Jan op de koets. Vandaag ook weer een mooie zomerse dag en ja de temperaturen lopen weer op. Het is een beetje op en neer met het weer. Vandaag maar weer gewoon doen en ik ben straks weer even naar Marten. ik ga je nu eerst een hele fijne woensdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for making me smile, friend Karel ... Late night here and early morning there ... Wishing you a very good Wednesday ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Een prachtpps de eerste en helemaal nieuw voor mij al zaten er bekende platen in.
    Bij de 2e kreeg ik een beveiligingsmelding...maja ik vertrouw je dus klikte toch haha
    Jij vandaag een mak an dag...het wordt warm zo ze zeggen ja
    Dat wetende heb ik gisteravond het meeste van de strijk nog weggewerkt...er liggen nog wat shirtjes, maar ook dat komt goed haha...en in kabouters geloof ik niet meer grijnzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha het weer nemen zo het komt toch?
    Wat let je om een koel plekje te zoeken en daar de rest van de dag door te brengen...
    Hou je hoofd koel ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Zeker de laatste was redelijk pikant.hihi...
    Het is hier erg warm.Niet erg maar die luchtvochtigheid nekt mij.
    Als het goed is komt mijn zwager thuis.Ik vind het super snel.Een paar dagen geleden lag hij nog op de IC.
    Verder hebben we last van een wespennest.Net naast het raam.in de spouwmuur.Vanmiddag komen de verdelgers al en het wordt mijn portemonnee open trekken.85 euro's pffffff..ik vind het een hoop geld.Maar beter dan die wespen. Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kwam terug op mijn blog en je was weer geweest en ja dan kom ik terug hihi
    Hier begint het nu te rommelen...willen om 6 uur naar bouwdorp van daan gaan kijken, hopelijk dan weer droog
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. idd vakantiewerk
    Ze hebben 3 dagen getimmerd en ja dan wil je de resultaten ook laten zien hè...
    En die rommel was andere rommel...kip schiet lekker op en het is een groene geworden hihi
    Bedorven kip grijnzzzz...maar ziet er vrolijk uit...
    Erna begin ik aan een lieveheersbeestje dan heb ik 6 grote en mogen ze uitkiezen hihi
    Doe ik erna voor marijn en de 2 baby's nog wat...dus genoeg te freubelen voorlopig.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja we wachten het af...wie welke kiest...
    Bouwdorp was leuk en jee wat een kinderen daar.
    Leek wel of heel het dorp daar samenkwam.
    Maar 3 leuke dagen gehad voorde kinderen en daar doen ze het voor met heel veel vrijwiligers
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja leuk hè dat er nog mensen zijn die daar tijd voor vrijmaken.
    Zou niet mijn ding zijn maar vind het fijn dat er anderen zijn die dat wel doen.
    Als je al die houten skeletten op het veld ziet staan dan hebben ze nog heel veel spijkers te verwijderen bij het afbreken hihi
    Echt hele bouwwerken tot simpele hutjes maar plezier voor allen.
    Ja krijgt een vervolg en wie weet allemaal met de gekozen knuffel op de foto hihi
    Slaap wel
    Maar ieder jaar is dit een groot s6...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Milo liep mee toch?
    Zag dat ergens...volgens mij zou jij 4 dagen uitlopen ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och je weet maar nooit...schoonzus loopt ook en de kenedymars...wij kijken haha
    Maar zij wandelde ook veel van jou paden zoals het pieterpad
    En die drukte van de menigte maakt het juist zo leuk...toch?
    Al is het maar om te laten zien aan je oud collega's dat jij hem wel uitloopt haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Nellie wil je de Nijmeegse vier daagse al laten lopen geloof ik. Nou denk dat jij je eerder alleen op pad begeeft dan in zo,n menigte. Jij bent meer van.. laat mij maar mijn eigen gang gaan. Gister was het benauwd weer.. las bij jou op het balkon al tegen de 30 graden.. vandaag weer ander weer. ben gister middag de tuin even in geweest, dacht heerlijk met die wind.. nou het wilde wel zweten dus nadat alles geschoffeld was ben ook ik maar gestopt. Vandaag weer een aangepaste dag... zit vanmiddag ook al wat eerder en langer in de Waag.. je leest wel waarom. Ik ga je nu een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha die Karel. ja hier ook wat drupjes.. en bewolkt al hebben we het zonnetje er ook al even bij gehad.. Zit nu even aan een bakkie maar zal zo de keuken in. Boodschapjes gehaald en vanmorgen de boel al even gezogen. Ben als een hark zo stijf, denk dat het ook mede door het weer komt. Je kan de tuin wel met me aanharken hihihihi. De jeugd van de christelijke school hier heeft speurtocht en zijn verkleed... zo leuk, hele groepen komen langs. Voor hen denk ik vanmorgen de laatste schooldag . Ik vindt het buiten momenteel aangenamer dan gister... maar afwachten maar geloof dat het hier straks weer zonniger wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi karel
    Ja als het regent dan maar ffkes wachten...hier schijnt de zon en is het mooi weer en warm in de tuin hihi
    En ja jij wandeld liever in je uppie ook goed...ieder zijn eigen ding
    Kom met de kip niet verder...staat helemaal in elkaar maar dekont en poten nog en die staan niet op het patroon pfffttt...maar komt goed. Intussen zoveel gehaakt dat ik dat zelf wel in elkaar kan zetten.
    Dus op naar mijn eigen inzet...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo de strijkplank uit de kamer...nog 4 shirtjes strijken en kan die weg voor een weekje
    Dan duik ik de tuinstoel in met mijn haakwerk...mak an vandaag
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Karel,
    Na een paar fikse buien is het wat koeler geworden.
    Ik vind het prima.
    Lekker voor de potten en bakken.
    Scheelt weer een rondje water geven.
    Fijne middag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog een paar rondjes en de kippenkont is klaar...lekker buiten in het zonneke met windje erbij...wie doet me wat :)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Karel,
    zoals je weet waren wij een paar dagen weg maar ik heb daar pittig tegen gezien whahahahaha....
    Bovendien lekker aan de penicilline bleh... maar het gaat de goede kant op hoor.
    Lekker dat het mooi weer is. Onze vakantie ofwel vrije dagen zitten erop en dat wordt volgende week weer werken. We mogen echt niet klagen want afgelopen week toch lekker dagen gehad hoor.
    Die pikante moppen waren met recht pikant hahahah......
    Wens je nog een hele fijne avond.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En een ei hoort erbij
    Nu de poten nog maar de rest staat in elkaar...maja poten moeten er 2 worden haha
    Dus jij een latertje...als je dan maar niet in slaap valt grijnzzzz
    Hier ook frost
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja is afgelopen...kijk als je nu een kippeboutje nog moet en garen is bijna op...is het wel spannend haha
    Straks wordt het een kip met een poot grijnzzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen