zaterdag 8 juli 2017

weekend

zo luitjes

wat vliegen de weken voor bij hé
en wat ben ik blij met al die vrije tijd
oké aan het begin van de week wat folder werk , vanaf eind juli tot eind augustus ook weer wat vakantie wijken er bij
ik vind het niet erg , het houd me op de straat hihi
en ik zie het als goede training voor het wandelen

 dat doe ik vandaag ook en wel bij de oosterburen
daar ligt nog de laatste etappe van het grote rivierenpad

ja ik stopte de vorige keer ietsje eerder

dat vroeg op en op pad en laat thuis
maar mooi weer zou het zijn , niet te gek warm ook
dan kan ik deze mooi wandeling afsluiten
en buiten het Brabantse land nog een ander pad pakken

Aussergewöhnliche Plätze

er zijn zo U ziet nog mooie plekjes genoeg
:)

in de maand van de gein
eigenlijk iets wat helaas nog weer actueel is
helaas

biechte

ik wens U een fijn weekend

lieve groet

Karel

ps: er staat een nieuw foto album rechts boven

12 opmerkingen:

  1. Mogge karel
    Ja genoeg mooie plekken op deze aardkloot, maar ga toch voor die stoeltjes in het water hihi
    En dan weet jij wel waar..
    De 2e een kompleet nieuwe voor mij en is een leuke al is het onderwerp helaas soms waarheid.
    Groetjes en geniet je wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Een prachtige pps, de eerste.
    Hihi.. en de tweede, ik zeg maar niks.
    Ik lust graag paling en ook de zooi.Zelf nooit gemaakt.
    Wel gegeten in vissers dorpen.
    Fijne dag en groetjes.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie avond Karel,
    het halve weekend is alweer om en ja.... ik geloof direct dat je blij en met zoveel vrije tijd.
    Ik moet helaas nog een aantal jaren (tot 67.5) maar dan weet ik niet of ik daarna nog wel in staat ben om lekker te wandelen oid hihi.... Maar geniet er lekker van want het is je van harte gegund :-)
    Heerlijk dat je zoveel mooie waandelingen kan maken. Je ppsjes zijn ook schitterend maar de eigen natuur is toch wel het mooiste ;-)
    Hele fijne avond nog.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha dus bijna verdwaald hihi
    Och je hebt de tijd aan jezelf...jammer dat de bussen en treinen daar geenrekening mee houden grijnzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja of van het uit bed vallen of whahaha
    Zoek het maar uit.
    Je gaat wel heel snel van thuis zijn eten en slapen...
    Kwam er achter dat we morgen ook een feestje hebben pffttt was me helemaal ontgaan.
    Dus op naar de oude buurtjes morgen...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    jij bouwt je eigen feestje en maakt zelf eten klaar hihi ik dus niet.
    Ja altijd groots daar en iedereen mag meeeten
    Ze vieren altijd in de zomer hun beide verjaardagen maar zijn in april en dec jarig grijnzzzzz
    Nu wij vinden het goed altijd lekker buiten, goed eten maar wel altijd heel druk.
    kleine 50 personen meestal...haha moet er niet aan denken, maar goed wij schuiven alleen maar aan haha
    Groetjes en geniet je eigen feessie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    We hebben een slapeloze nacht achter de rug.
    Mijn zwager had last van heftige buik en maag klachten.
    Met zijn schoondochter naar de huisartsenpost.meteen met toeter en bellen naar het ziekenhuis, door de scan en zijn kransslagader was bijna verstopt.Meteen onder het mes,het was erop of er onder.
    Hij heeft het gehaald maar nu blijkt dat een van zijn hartkleppen beschadigd is.
    Straks of morgen even bij hem kijken.Ligt er aan of hij nog steeds op intensive care ligt.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 3 gkaasjes en water er naast...valtmee toch
    Ja we moesten nog fietsen naar huis dus was genoeg en waren grote bellen.
    Heerlijk gegeten en nu thuis en de bank op
    Moet nog 4 armen en handen en 1 hoed...de rest staat al in elkaar...dus een makkie nog ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je fietsen rollen noemt ja dan deden we dat ;)
    Ha hertogen zoeken maar de trein werkt niet mee
    Is je huis nu nog niet schoon...je kan toch niet blijven poetsen haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Hertogen wachten wel op je, dat pad ligt er nog wel langer...
    Ben een beetje achter met poetsen haha...dus als je niet meer weet wat te doen je mag zo bij me beginnen
    We moeten nodig de muren van de kamer weer eens aanpakken.
    Wie weet als het regent haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Het weekend zit er weer op.. maandag al weer en jij gister en zo ook vandaag de paden weer in en de lanen weer op. Ik ga vandaag het huis weer even door en hopelijk houden we het vandaag nog droog want de bedden moeten weer verschoont en wil graag die grote lappen buiten drogen als het even kan. We hebben ene heerlijk weekendje gehad maar ja ook voor ons geldt vandaag.. weer aan het werk. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen