vrijdag 14 juli 2017

weekend

zo luitjes

die vreselijke ziekte K
heeft weer een blogvriendin van ons weggenomen
Giselinde
ik zat wat te bladeren in m'n enorme pps archief
en trof onderstaande stel nu dat het zo is
dat men puur uit winst oogmerk die synthetische troep maakt

citroentegenkanker

ja dat werpt vragen op
om toch een glimlach aan U te ontfutselen

Question3

met dat ik dit blog typel regent het weer wat
nu maakt het mij vandaag niet uit
maar zo ongeveer ziet het er morgen ook uit
dat ik heb besloten niet weg te gaan om een mooie wandeling te maken
en valt het mee wandel ik m'n tuintje wel in
heb hier nog een wandeling in beeld , welke ik maakte net over de grens
klik hier om te kijken

rest mij U een fijn weekend te wensen

lieve groet

Karel

27 opmerkingen:

  1. We weten het allemaal maar doen we er iets mee...nee dus!
    Die onderste was idd goed voor een lach :)
    Hier droog en zonnig dus de stoeljussens liggen er weer in...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denk je dat het in de Pyreneën wel droog is dan hihi
    Hier blijft de zon regen ook afwisselen.
    Geef het op en de stoelkussens liggen weer in de garage...doe binnen mijn ding wel
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijktwel of wij de enige zijn weer op blogger
    En mijn nieuwe knuffel al gezien?
    Of was je er nog niet...en blijf je hangen in de bergen hj
    Smakelijk stond er al en ja een rustige avond alweer...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel
    Ik kom net bij mijn zwager geweest.
    Hij is van de IC af. Nu de warme hap bereiden. 🍝🥘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die heb ik nog niet gezien...Fon bijna niet meer en ook co minder...tja dan wordt het wel heel stil.
    Erg hoor dat je niet even de moeite neemt de foto te gaan bekijken.
    Ga weer hangen ook...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wishing you a very good week end, friend Karel ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks for letting me know about Gisel, friend Karel ... May her soul rest in peace. Love, cat.

      Verwijderen
  7. Die springt zo je bordje op ;)
    Al blijft die op de bank netjes zitten :)
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha hier nog zo een...pikt ook altijd als ik zit te eten
    Wat op mijn bord ligt schijnt lekkerder te zijn dan bij hem...ik pik met de vork grijnzzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Ja dat blijft altijd moeilijk he... en dan zit je achter je pc en denk je.. wat moet ik zeggen.. Het blijft een rot ziekte. En ja het is waar dat de farmaseutische industrie winst maakt over de rug van zieke mensen. en Niet zo,n beetje ook. Maar er komt een dag dat ook dat aangepakt zal gaan worden. Het belang van winst maken staat in die industrie nog boven aan maar dat zal ook gaan veranderen.. Komt tijd komt raad. Jij vandaag ook een rustige dag lees ik. Ja ik ook maar ben nu aan het wakker worden. Is een latertje geworden gister avond maar weet weer dat er spiertjes zitten. Ik hoop dat het vandaag wat droger zal blijven dan gister wat hebben we weer een water gehad. Gister ochtend een flinke bui dat de straat bleef even blank van het water. Ja ga jij je tuintje maar weer eens in en je personeel even groeten. Ik ga jou groeten en je ene hele fijne zaterdag wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    ja, het blijft een rot ziekte.Gelukkig zijn ze al veel verder.Het hoeft niet meer dodelijk te zijn.
    Maar helaas, we moeten lieve mensen missen aan die ziekte.
    De laatste was weer een glimlach waard.
    Ook de foto's bekeken en ze zijn weer prachtig met oog voor detail.
    Fijne zaterdag en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi karel
    Je hebt geshopt en geslaagd...weet hoe fijn dat is haha
    Ook hier hangt veel in de kast wat ik nooit aan doe maar je weet maar nooit.
    Zolang het goed is en past mag het blijven hangen.
    Anders moeten we weer voor nieuwe kastvulling en winkelen is tegenwoordig niet mijn hobby grijnzzz
    Zo weg en het ziet ernaar uit dat het feest buiten kan :)
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rustig aan gedaan hoor met die rooie hj
    Smakelijk was nog op het feest en nu koffie en een rustig avondje...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Idd mooi weer komt er weer aan ;)
    Mooi want voorlopig hebben ze allemaal vakantie dus oppassen staat even op een laag pitje..
    Eindelijk weer tijd om leuke dingen te doen maja wat dan whahaha
    Weer 2 knuffels afgeleverd...nu marijn nog en zijn ze allemaal voorzien van minimaal 1 of 2
    Er zitten er nog 3 op de bank te wachten en no 4 is in de maak kan er weer een ronde weggegeven worden ;)
    We doen ons stinkende best...hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deurne en Helmond is dichterbij ;)
    ha hovenring 30 km en in 1 1/2 uur te doen grijnzzzz
    Kijk daar hoef ik niet voor op de fiets te klimmen ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha dat had ik snel gedaan hè...nee van Deurne uit is het 7/10 km
    Dus korter ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer vroeg uit bed.. nou ik had de wekker niet gezet hoor.. Maar als het Domino te lang duurt dan komt die wel boven om je te wekken.. hihihihi. Jij straks de lanen wee in met de folders ja mooi als ze op tijd zijn dan kun je weg... het is hier een beetje bewolkt maar hoop dat we vandaag de zon ook nog even zullen zien en dat het droog blijft.. ook voor de kaatsers. ik hou het vandaag rustig.. zie wel wat de dag komt brengen maar verder geen plannen. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mogge karel
    Het valt op dat je me de fiets op wil hebben hihi
    Ja digitaal kom je overal wel grijnzzzz
    Jij vandaag weer wandelen met hindernissen...ik ben vast met de was begonnen.
    Straks die van broer erbij en de machine heeft het druk vandaag en morgen.
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo dan heb je nog wat aan je zondag...voor de buis hihi
    Hier is het bewolkt en geen zon te bekennen maar buiten zitten kan wel...met haakwerkje hihi
    Varkentje wordt het deze keer en wel piglet van Disney
    En dan ja dan zien we wel weer hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Karel,
    Geen zon te bekennen maar wel redelijk benauwd.
    Vandaag een rommel dag met veel telefoontjes.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Is nu wel fijn buiten
    Niet te warm en niet te koud...genieten dus en in de tussentijd maar hopen dat de was droog is zo meteen.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Windstil maar was droog...morgen verder.
    Nu de keuken in voor een beenham, bloemkool en piepers...
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha je bent weer wakker hihi
    wij denk ik want smaakte verrukkelijk
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Als jij alles bij elkaar optelt slaap je ook lang ;)
    Mooie film was er op net 5
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Weet je Karel, het is ook omdat men nog niet geheel weet hoe men de kanker moet genezen.
    het maakt nl ook hele veel stuk als je aan de bestraling of chemo moet. Ik ben mijn zusje verloren op 52 jarige leeftijd en mijn schoonzus haar zus op 53 jarige leeftijd. En dan ook diverse collega's zien vallen aan deze ziekte. Nu een blogmaatje van jou. Ik wens je heel veel sterkte en ook haar familie.

    je pps'je was kort meer erg leuk hahahahaha...
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen