zaterdag 12 augustus 2017

drukte na rust

zo luitjes

mag wel weer eens een nieuw blogje
vandaag nam ik een rustdag , na de regen om een boodschap
verder een beetje een inhalslag in de mailbox en wat blogs als ook fb
gister liep ik een schitterende wandeling bij heerlijk weer
liep deze al meerdere malen en het verveeld nooit
zeker niet als de hei bloeit op en om de Posbank
heb wat fototjes in een album , klik op het kaartje
en U kunt digitaal mee lopen
veel plezier en wie weet hoor ik wel hoe U het vond

wandeling 11 augustus
onderweg op mijn wandelingen drink ik alleen water
zeldzaam als ik onderweg ergens ga zitten en iets nuttig
anders is dat als ik aan het eind van de wandeling ben
hihi

cola of water

als hij mee wandelt , mijn oud collega die drinkt dus cola
zal het daarom zijn dat ik al een tijdje niets verneem

omdat ik de komende dagen weer druk ben met in totaal 8 wijken
geef ik u nog een mooi blommetje

bloemenpracht 4 zomaar wat bloemen voor jou

wens ik U allen fijne dagen

lieve groet

Karel









18 opmerkingen:

  1. Ha op de eerste vraag water veel water zelfs..
    En wat een mooie bloemen...was ik aan toe want voor de verandering eens geen bloemen bij de boodschappen. Niet erg want er staat nog een vaas...dus kom het weekend wel door.
    En je bedoeld Gerard...denk dat die niet zo snel mee zal wandelen via de pc ;)
    En je blijft hoor...waar moet ik anders met mijn onzinverhalen naartoe ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cola drink ik niet en water alleen om mijn medicijnen in te nemen ,dus doe mij maar een bloemetje.
    Succes met al je wijkjes lopen ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ik ben ook klaar met bankhangen en het schaap gaat op de foto en plaats die nog even...
    En dan tja wat maken we dan grijnzzzz
    Vakantiegangers veilig thuis...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Je hebt weer prachtige foto's geschoten.
    Mooie dieren en prachtige natuur.Willemientje op de fiets.Een ding is zeker, niet in Amsterdam.Daar zit ze op een paard aan het Rokin.
    Cola is overal goed voor..haha..behalve om te drinken.Ik lust het niet.
    Fijne dag en mazzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    Jij inmiddels natuurlijk al druk met je wijkjes ,zijn er veel dit keer .Nee Cola is nooit mijn ding geweest en daarbij heb ik veel last van maagzuur dus drink ik dat soort dingen helemaal niet Mijn 2 wijntjes per dag is daar al niet echt goed voor maar tis zo lekkerrrrr hahaha
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Zag een hele vracht aan folders voorbij komen dus jij verveeld je niet hihi
    En is maar een schaap haha ben je snel uitgeteld.
    En nog steeds weet ik niet wat het volgende project wordt...denk dat ik er een beetje klaar mee ben.
    Heb nu 9 grote gehaakt, dus ook de laatste heeft nog wat te kiezen...ben benieuwd welke er over blijft.
    Maar ze hebben nu lang genoeg hier op de stoel gehangen...ze mogen weg ;)
    Net als jou folders...buffel ze
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dus de grootste helft is weg...het zijn er veel zo als ze bij elkaar liggen.
    Moet nog denken aan werkjes die je aan het zoeken was...goeie tip van mij hè
    Al doe ik het je niet na...geniet de koers en voor straks smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dus jij voelde wat op je bol kriebelen af en toe ,ja het is kruisspinnentijd blegghhhh.De dag begon al slecht voor mij ,in de badkamer vanochtend vroeg een grote spin dus mag de man hem opruimen haha .Weet je die krengen bijten of steken wat precies weet ik niet en dat doet verdraaide zeer ,voelt als een wespensteek dus vandaar mijn angst.Ooit zo'n zwarte in mijn bed en au au Ik ben uitgelachen om mijn verhaal maar er waren aardig wat mensen die dat ook hebben gehad dus. Je hebt al aardig wat folders weggewerkt en morgen de rest .nu wens ik je een fijne avond met denk ik een lekker hapje eten en een heel verdiende pint
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor de folders,alweer leuke koopjes gezien.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja jij zocht wat en ik droeg het aan een kranten of folderwijk...maakt niet uit je extra zakcentjes zijn weer bijna verdiend toch?
    En nee niet zonder haakwerk...ben nu de grote smurf aan het maken...mathijs kon niet kiezen en wil de grote smurf ;)
    Gelijk weer aan de slag gegaan...garen had ik nog in de goede kleuren.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja erg hè zoveel keus en er dan eentje noemen die er niet bij zit…het is een volhoudertje
    Sinds ik die andere 2 smurfen gemaakt hebt zegt hij dat al…ik kies de grote baas van de smurfen pfffttt de smurffff
    Maar gelukkig heb ik daar een patroon van dus komt helemaal goed
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi karel
    Het is maar wat je laat noemt hihi
    Zelf een gat in de dag geslapen...en nu draait de wasmachine volop
    Ja je moet iemand het werk laten doen hè...als je wil haken gnagna
    Ja dat is die met die baard...moet ik nog even zien hoe dat kan.
    Jij weer de wijken in...je hebt in ieder geval mooi weer.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel
    Ik zit hier met een nieuwe hulp Ik denk niet dat ze weer komt poetsen. Ik kan het zelf wel behalve de plafonds. Weer wat geleerd. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hard gewerkt jochie hihi
    Nu wij ook hoor de hele dag de wasmachine gevuld en leeggehaald...ophangen en drogen maar.
    Schiet wel lekker op met dit weertje...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha je had geklikt...kort maar krachtig haha
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier zou die moeten wachten alle was weggewerkt vandaag...en ja dan komt het opvouwen en strijken pffttt
    Maar goed ook dat komt steeds terug zoals zoveel dingen...
    Valt niet mee om de knuffels eerlijk te verdelen over 8 haha...verschillende kiezen dezelfde
    Eens kijken hoe we dat op gaan lossen hihi
    Denk loten als er 2 dezelfde willen.
    En verder haak ik rustig door haha
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Och dochters sturen het wel een beetje en weet zeker dat ze straks allemaal tevreden zijn en een geluk Anne en Merle vinden alles nog goed hihi...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jaaaaa....... ik zag je foto's en echt... zo mooi daar.
    Altijd genieten in de natuur maar de bloeiende hei is toch wel een uniek geberuen zo 1x per jaar.
    Prachtig album Karel en ja, ik ga daar ook een keer heen al zat dat volgend jaar worden ;-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen