dinsdag 8 augustus 2017

hoekje van het paradijs

zo luitjes

mooie titel hé
heb die van de pps vertaald , ik zelf dacht gelijk aan munten
maar daar denken ze in het Frans anders over hihi
of ik er deze week nog een hoekje door wandel is nog maar de vraag
maar gelooft U mij ik houd het weer goed in de gaten
en als ik denk dat het redelijk is , ben ik weg

des coins de paradis

ik liep zondag en gister vlot de wijkjes weg
en was verder in de rustmode te vinden
vandaag staat in het teken van wat HH en een boodschap

flowers2

dit is een pps uit 2007
en ik vind de bloemen nog steeds mooi
:)

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

19 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. jij dus weer vroeg uit je bed. Nou ik zou ook maar ben toch weer in slaap gevallen. Toch nog anderhalf uur langer geslapen. Maar goed zal het wel nodig hebben gehad denk ik dan. Nou ik heb mijn hoekje van het paradijs ook gevonden hoor. Als ik dat zo zie op een camping... dan is mijn hoekje echt wel thuis. Niets voor mij dat camperen. Wat me wel opviel was dat er vele dikke en dure auto,s stonden maar dan wel in een tent slapen.. huh.. ja is maar wat je belangrijk vindt.. Ik ga zo de dag weer eens beginnen en vandaag de beneden verdieping even goed doen.. dan is alles weer even goed gedaan en kan ik het de rest van de week bij houden. ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha karel
    Hier de logetjes nog om te vermaken...kom ik vanavond even klikken hihi
    Zo meteen boterhammen eten en om half 6 worden ze weer opgehaald
    Dus ons nog even samen vermaken...spelletjes doen want het regent buiten
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Intussen geklikt want de kids zijn met opa aan het bouwen en ja dan ik ff klikken hihi
    Wat heb jij veel geleerd zeg en die morgenstond mis ik altijd haha
    mzl en rommel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Eerst even geklikt en je had weer twee mooie gevonden.
    Hier valt nu regen maar best wat warm.
    Fijne dag.Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bijna of eigenlijk helemaal niet te herkennen, de Omval.
    Moet je nu eens kijken..pffffff.
    Fijne avond.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedoelde ik heb geleerd in je 2e pps grijnzzzzz
    Wij zo eten en de avond kan beginnen
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja de papa kwam na het werk de kids ophalen en dan wordt het laat...voor hen nog later hihi
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wel ja en zeker als ze vakantie hebben...was gezellig met die 2 hier.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb gemeleerd garen en haak ik een lijf van...en dan eens bekijken wat voor beest het gaat worden hihi
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Woensdag al weer en als het een beetje kan zal jij wel weer aan de wandel gaan maar er is nog nattigheid voorspeld dus zou zo maar een rondje tuin kunnen worden vandaag.. Ik ben straks weer even naar Marten, daar de boel weer even op orde brengen en dan ook thuis nog even wat kleine dingetjes doen. ik wens je nu eerst een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mogge karel
    Ja hoor heb wel een idee maar daar heb ik alleen een foto van en geen patroon hihi
    en dus wordt het weer uitproberen. Maar was met de koe ook zo en is ook gelukt.
    En anders verdwijnt ie gewoon in de kliko...maar wil het wel eerst proberen.
    en ja je moet altijd rekening houden met garen wat je hebt...en de kleuren ;)
    Nu eerst naar de kapper en dan zien we wel weer...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Karel,
    Leuk hoor, de banner.
    Ik heb ook twee haringen maar liggen nog braaf in de koelkast.
    Niet voor lang,haha..
    Geniet de dag en groetjes,
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo weer thuis en geen haringen gezien hihi
    Maar gekortwiekt en ander kapsel
    En ja het grijs is ook weer bijgekleurd ;)
    Hier lekker in het zonneke maar idd er staat wel wat wind...ideaal voor haken...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe kom je op blauw...al veel kleuren gehad maar nog nooit blauw in de haren hihi
    Jij smeed maar plannetjes voor ons wordt dat gedaan...kalender staat alweer aardig vol ;)
    Net bedacht dat we penne carbonara gaan eten...snel en makkelijk en nog lekker ook haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Och ga je klagen...hihi
    Als je alles zelf doet dan is het eten vast wat je lekker vind en de kalender is zo ingevuld hoor...
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En waar gaat de reis naartoe?
    Dus jij zet op de kalender ik ga wandelen of fietsen... hihi
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vraag ik net op wp ga je nog niet slapen hihi
    Ja daar zijn kalenders en agenda's voor...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grapjas...heeft ie heide in zijn eigen tuin en gaat naar de Veluwe...
      Velp daar heeft schoonzoon op school gezeten ;)
      slaap wel

      Verwijderen